top of page

הפתעה! החלפתי סוף שבוע עם הגרוש.ה


"הפתעה!!! החלפתי סופ"ש עם הגרוש.ה" 😟 כו, זה משהו שחוזר לא מעט בשיחות וזה הולך ככה -

- "דרך אגב החלפתי עם הגרושה, הילדים יהיו פה בסופשבוע הזה" - "דרך אגב? סליחה? ולא חשבת להתייעץ איתי קודם?" - "זה גם הבית שלהם. אני לא מבין מה מפריע לך?" והשאר הסטוריה - או הסטריה מה שמתחבר לכם יותר.

רגע לפני שאתם מתדרדרים לשם – עצרו. ✋ותנו לי להתחיל ב"שניכם צודקים" עכשיו ששמנו את זה בצד, תקשיבו: משפחה משולבת היא משפחה צפופה יש בה אתכם יש ילדים שמגיעים לסירוגין, יש (אם יש) ילדים משותפים וגם יש את הגרושים שהם נוכחים חסרים בה.

כשהילדים הם ילדים שלכם זה לא מרגיש טבעי כהורה להגיד להם לא לבוא. זה גם לא מרגיש טבעי שצריך בכלל לשאול מישהו.י אם הם יכולים לבוא. זה לא טבעי. כי הורים וילדים זה קוד גנטי הרי, נו באמת, נעשה הכל בשבילם.

אבל... גם להיות בתפקוד הורי עקבי לילדים לא שלך זה לא ממש טבעי. להכין אוכל, לסדר לנקות, לכבס במיוחד כשהתגמול נע בין מוקצה למובן מאליו. ובכל פעם שהילדים נכנסים הם מגיעים עם העבר המשותף שאני לא חלק ממנו, עם זיכרונות משפחה שזרים לי, עם חינוך והרגלים משלהם שלא הייתי חלק מהבניה שלהם וגם לא תמיד מסתדרים עם החזון ההורי שלי וכל פעם שהם באים אני צריכ.ה להכין את עצמי לקחת אוויר ולהתאמץ. כן, להתאמץ, כי זה קצת כמו להיות בבית ולא להרגיש בבית. זה יקח זמן עד שנשלים פערים ונרגיש נוח אבל כרגע אני צריכ.ה הכנה מה שטבעי לך לא טבעי לי.

אז אם צריך להגיד לגרוש.ה "רגע תני לי לחזור אלייך עם תשובה סופית" זה לא בגלל שאת.ה לא רוצה זה בגלל שאתם משפחה משולבת. ותראו שעצם ההתייעצות עם בני הזוג לכשעצמה כבר גורמ.ת להם להרגיש חלק.

תזכרו שמה שמאבדים בספונטניות מרוויחים באינטימיות.💜

רוצים להתייעץ איתי? צרו קשר ונקבע פגישת ייעוץ >>

bottom of page